maandag 12 april 2010

Mary Poppins

Het is één van de bekendste musicals van nu en het heeft al heel veel prijzen gewonnen in Londen. Zoals de Olevier Award voor 'Best Theatre Choreography' in 2005 en ook in 2005 de Oliver Award voor 'Leading Actress in a Musical'.
De musical gaat over een nanny die veel verschillende kwaliteiten heeft, ze laat met haar vliegende paraplu en een betoverde reistas vol spectaculaire verrassingen zien. Met al haar blijheid zien dat het geluk zit in de kleinste dingen.
Maar geen musical zonder rode loper! Veel sterren hebben zich ook deze avond weer verzameld bij het FORTIS Circustheater in Scheveningen. De outfits van deze sterren waren erg wisselend.

Hier een aantal outfits van de bn´ers. Geef je eigen mening maar! :D
Mijn mening persoonlijk:
Ik vind die jurk van Stacy wel een beetje overdreven, ik vind haar maar een beetje lijken op een mislukte pauw.. Maar ze heeft haar eigen stijl en ik vind het echt gedurfd als je die jurk aantrekt! En hij is wel van Victor & Rolf!
Ik vind verder de outfit van Saar helemaal leuk! Super leuk jasje en leuk jurkje! Echt goed bij elkaar gezocht.

Love from me.

1 opmerking:

  1. ik ben het helemaal met je eens!
    ik vind de outfit van saar het leukste!
    kus

    BeantwoordenVerwijderen